lördag, april 28, 2007

Fransk Manikyr

Först använde jag Depend Topp/överlack, eftersom jag ännu inte kommit mig för att köpa ett underlack. Sedan tog jag på ett lager med ett rosa lack som jag köpte på Ullared för 10:-
Och efter det la jag på mallarna för att måla den vita toppen på naglarna. Och när det vita lacket var färdigtorkat blev det dags för basfärgtonen rosa, även denna från Depend. Och sedan toppades allt med ytterligare ett lager topp/överlack! Färdigt!

Dessa är de produkter som jag använt: + mallarna.


och såhär blev resultatet:

2 kommentarer:

Rouge sa...

OMG! vad snyggt! ;) du är ju värsta proffset hörru! ;)

Linda sa...

Rouge: Tihi, tack så jätte mycket! =D
jorå det är allt roligt med fransk manikyr men jag brukar ofta tröttna rätt så snabbt på det ;)
känns inte som tiden man lägger ner på det är värt det i längden, men god damn vad snyggt det är ;P