söndag, april 29, 2007

Max Factor Masterpiece

Idag var det andra gången som jag provade min Max Factor masterpiece mascara. Och jag måste säga att resultatet är mycket bra. Dock hade det nog blivit bättre om man kanske toppade med en mer volymgivande mascara så som Max Factors nya masterpiece Max. Men för vardagsfransar är denna mascara toppen då den är väldigt lätt att applicera och det blir verkligen inget kladd, samt att man får med även de minsta ögonfransarna vid den inre ögonvrån! Men tyvär måste jag säga, fäller den! Jag tog på mig mascaran runt sextiden och två timmar och en bussresa senare stod min pojkvän och plockade bort små svarta flagor under mina ögon!!! Och om t.o.m han, som inte brukat tänka så mycket på mina sminkningar, reagerade på det så är det inte bra! Så, nej av mig blir det inget köp av denna mascaran, men jag vet inte om jag kan hålla tassarna borta från den nya Max som det sägs inte ska fälla! ;)
Mitt resultat med Max Factor Masterpeice

2 kommentarer:

Rouge sa...

Ojdå! Illa! Max Factors Mascaror har alltid flagat sig för mig också! >_<

Linda sa...

Rouge: Ja! Men nu hoppas jag verkligen på Max! Det är ibland som maxfactors mascaror har fällt på mig men inte mer än diorshow vid vissa tillfällen! :O