tisdag, maj 01, 2007

20 årsdagen!

Idag har det blivit ett lungt firande av min 20 års dag.
Men telefonerna hemma har gått varma av vänner och släktingar som ringt och grattat! =D
Vilket känns mycket uppiggande när man ligger trött och bakrus i sängen.
För att få en bra start på mitt nya liv som en "no longer teenager" gjorde jag mig nyss en nyttig kvällsdrink, som jag tänkte skulle hjälpa min kropp att må bättre efter gårdagens misshandlingar av den. Drinken innehåller kokat vatten, hallon, gurka och citron.
Jag hade även tänkt lägga upp lite bilder på min Valborgs makeup idag men så blev inte fallet, bilder kommer iallafall inom kort.

Såhär god blev min drink!

2 kommentarer:

Rouge sa...

hihi så myspys! =D ännu mera grattis på dig sweetie! =D puuusss och massor av kramar!

Linda sa...

Jaa. Tihi tack sötis =D
Det kändes som jagbehövde något uppfriskande :) gräddtårta var verkligen inte att tänka på ;P