måndag, maj 07, 2007

Essie.com Vs Blush.se

Jag är såå sugen på ett Essie lack just nu! Tyvärr kan jag inte bestäma mig för vilket jag vill ha. Tog därför och surfade runt på hemsidor för att kolla på de olika nyanserna som fanns. Men det gjorde inte saken lättare eftersom samma nagellack ser helt olika ut på de olika hemsidorna! Gjorde därmed ett kollage över hur olika samma nagellack ser ut på olika sidor. De sidorna som jämförs här är: Blush.se och Essie.com (de svarta bilderna är hämtade på essies hemsida och de vita bilderna är hämtade från blushs hemsida.)



3 kommentarer:

Rouge sa...

Bara att se det som att nyansernaa ligger någonstans mellan dessa färger sweetie, och så får du själv bedöma om det är det du vill ha eller inte! ;) Man blir oftast nöjd serru! ;) Är jätte nöjd med alla mina essielack! ;)

Linda sa...

Rouge: så bra! Det hade dock varit betydligt lättare om man såg direkt hur färgen såg ut :P Så slapp man att gissa sig fram ;)
hur är hålbarheten på essie lacken? Funderar på att köpa det där under o överlacket från OPI som vi såg, vte du något om de lacken?

Rouge sa...

Jodå, de håller rätt bra! ;) Ahaa, nej tyvärr, ingen aning om hur de är, men det är väl bara att checka makeupalley I guess ;)