lördag, maj 05, 2007

Sjuk Dag = Tråk Dag

Så är man sjuk. Inget roligt alls. Egentligen var tanken med denna fina dag att jag skulle in till stan och shoppa loss på Kicks! men icke...
imorgon är det sista dagen på mitt erbjudande: handla produkter för 500:- och få 50:- tillbaka, i samband med deras Beauty Days. Så oavsett hur sjuk jag är imorgon SKA jag in till stan och shoppa! Passar väldigt bra nu när man behöver nytt solskydd för sommaren också :)
Annars får jag nog ta det lungt idag och kurera mig, om jag orkar ska jag även lyxa till det med lite hemma spa, med badkar, peeling och målande av naglar. Dagens nagellacks färg is going to be black...

2 kommentarer:

Rouge sa...

Aaaw stackare där, hoppas det blir bättre med dig sweetie!! Blir kul för dig å shoppa imorrn iaf ^^

Linda sa...

hehe, ja och nu blir det ju ännu roligare när du ska med ;D
hoppas jag inte msittar dig med nått bara ;O