torsdag, maj 03, 2007

Lipfinity - Colour & Gloss

Äntligen! Har Max Factors lipfinity colour & gloss kommit! Stötte på dem idag när jag var nere i stan och kollade runt. Själv trode jag att det var Åhlens eller Kicks som skulle vara först med att ta in dem, men till min häpnad var det Cubus! Tyvär hittade jag inget pris på dem, men de hade en väldigt snygg design. Av det som jag provade av dem kändes det väldigt bra. De har en väldigt härligt mjuk konsistens, lite mer som lyxigare och dyrare läppstift och gloss brukar ha. Dock känner jag mig lite tveksam till att basfärgen verkligen kommer sitta kvar när man applicerar överlacket! Men å andra sidan kanske man ska låta basfärgen torka först, precis som med de andra lipfinity produkterna.. men i min iver att äntligen ha hittat dem så kunde jag såklart inte vänta utan kletade i stort sett på allt på en gång =)

Inga kommentarer: